Search
  • rimvydasardickas

Patarimai kuriant solidžią vaizdo rinkodaros kampaniją

Vaizdo įrašų naudojimas norint susipažinti su rinkodaros pranešimais yra geras būdas efektyviai ir intuityviai pasiekti žmones. Jei norite pasiekti naują kartą, verta investuoti į puikų mobiliosios rinkodaros planą. Šie patarimai padės jums atlikti vaizdo įrašų rinkodaros procesą.


Sukurkite įvadinį vaizdo įrašą savo pašto adresų sąrašo puslapiui. Būkite pasirengę pasiūlyti jiems ką nors mainais, pavyzdžiui, nemokamai atsisiųsti. Jie ras jus patikimu, nes galės perskaityti jūsų veidą.


Vaizdo rinkodaros sėkmės raktas yra kuo plačiau ja pasidalinti. Siųskite el. Laišką savo draugams ir artimiesiems. Tinklaraštis apie tai. Informuokite klientus el. Paštu. Įdėkite tai ir į savo socialinę žiniasklaidą. Labai svarbu, kad paskleistumėte žinią apie savo vaizdo įrašus, jei norite pasisekti vaizdo rinkodaroje.


Kurdami demonstracinius vaizdo įrašus, galite atlikti siaubingą reklaminį darbą. Kai asmuo rodo susidomėjimą tuo, ką jūs parduodate, vaizdo įrašas, kuriame parodyta, kad jis naudojamas, tikrai gali padėti jį parduoti. Šie vaizdo įrašai taip pat naudingi tuo, kad sumažins klientų klausimus ir skundus.


Geriau turėti trumpesnio ilgio vaizdo įrašus. Laikykite savo rinkodaros vaizdo įrašą trumpesnį nei 3 min., Kad žiūrovas susidomėtų. Kai kuriais atvejais priimtina pratęsti trukmę iki maždaug penkių minučių. Reikėtų iš naujo apsvarstyti viską, kas ilgesnė. Geriausiai tinka trumpi ir mieli vaizdo įrašai.


Kai skelbiate savo rinkodaros vaizdo įrašą „YouTube“, būkite pasirengę prižiūrėti komentarus. Daugelio žiūrovų nuomonę įtakoja komentarai, o jei žiūrintieji mato neigiamus ar įžeidžiančius komentarus, jūsų kampanija gali būti nuobodu. Užuot moderavę komentarus, galite juos išjungti.


Tęskite vaizdo įrašų kūrimą. Nesustabdykite tik vieno vaizdo įrašo. Pritraukite daugiau lankytojų ir toliau reguliariai teikdami vaizdo įrašus. Jei norite, galite sukurti net keletą vaizdo įrašų. Pabandykite sugalvoti sukurti savo vaizdo įrašą apie kažką kita, kas susiję su jūsų verslu, kad žmonės gerai apžvelgtų jūsų reikalus.


Vaizdo įrašų rinkodara turi konkuruoti su itin trumpu potencialaus kliento dėmesiu. Per pirmąsias penkiolika sekundžių turite priversti juos domėtis, kad jie žiūrėtų visą klipą. Čia turite turėti unikalią perspektyvą ir pritraukti žiūrovą.


Istorijas smagu girdėti. Ar yra istorijų, kuriomis galite pasidalinti apie savo produktus ar savo įmonę? Būtinai pasidalykite vaizdo įrašais apie bet kokį labdaros renginį, kuriame dalyvavo jūsų įmonė. Įtraukite ir patenkintų klientų atsiliepimus.


Jei planuojate kurti rinkodaros vaizdo įrašus, jie turi būti trumpi ir glausti. Daugelis žmonių turi mažiau dėmesio ir nori greitai gauti reikiamą informaciją. Jei vaizdo įrašas atrodo per ilgas, suskaidykite jį į mažesnius segmentus, kuriuos galima žiūrėti žiūrovui patogiu laiku.


Vaizdo įrašai yra patrauklūs visų amžiaus grupių vartotojams, tačiau jie ypač patinka paaugliams ir jauniems suaugusiesiems. Šiame straipsnyje pateikta informacija turėtų suteikti jums gerą idėją, kaip elgtis su vaizdo rinkodara. Pasinaudokite naujomis žiniomis ir įtraukite jas į kitą rinkodaros kampaniją.

6 views0 comments

Life happens when you least expect it.

logo transp.png

Life happens when you least expect it.